Cambridge on Montuesday ( 9. és 10.nap)
Kedves Olvasók!
A kurzuson tanultakról számolnék be most a blogomban, hiszen nagyon ötletes módszereket tanultunk nyelvtan, illetve az írás fejlesztésére. Illetve Zsuzsi és Hilda is már beszámolt a puntingról, én még mindig el vagyok varázsolva ettől a programtól, nem tudnék többet, szebbet írni. 😁
Szóval inkább mutatok egy képet a csoportomról.
A feladat a következő:
Téma: Prepozíciók
Feladat menete:
1. Egy feladatlapon lévő mondatokat kell kiegészíteni a megfelelő prepozíciókkal (Pl. I am interested ...., I am afraid .....).
2. Ellenőrzés után mindenki húz egy cetlit. A cetlin a feladatlapon lévő mondatok vannak, de kérdés formájában (Pl. What are you the most afraid ....?) és itt sincs ráírva a megfelelő prepozíció.
3. Elindulnak a tanulók egymáshoz. Megmutatják egymásnak a cetlit. Az A tanuló megmondja a B tanuló cetlijén lévő kérdést helyesen, majd a B tanuló válaszol rá.
4. B tanuló megmondja az A tanuló helyes mondatát, majd válaszol rá az A.
5. A diszkusszió után cserélnek cetlit és keresnek egy új párt.
Ami pedig az írást illeti. Két cetlit húznak a diákok. A cetliken szavakat találnak. A feladat pedig ezekkel a szavakkal a következő volt: egy olyan találmányt kellett bemutatnunk, mely még nem létezik, de a világnak szüksége van erre a találmányra. Az én csapatom a chocolate (csokoládé) és a hammock (függőágy) szavakat húzta. A találmányt lehetett szemléltetni videóval, plakáttal de mindenképpen kellett hozzá írni egy leírást, hogy mire jó, illetve egy ajánlást, hogy miért érdemes megvenni.
Milyen szavakat írtál a mentimeterre?
VálaszTörlésJó kis beszámoló, ez alapján kedvem lenne egy ilyen napot végigcsinálni. :)
VálaszTörlésEngem felcsigázott a találmányotok! :) HHE
VálaszTörlésEz igen!!!KTA
VálaszTörlés