Bécs - városnézés

 Hát a nagy elhatározás, hogy mindennap részletesen beszámolok, alábbhagyott.

Az iskolában nagyon nyugodt munka folyik, nincs kapkodás, egészen érdekes dolgokat csinálunk. Alapvetően az osztrák kultúrával ismerkedünk, de néha jó kis játékokat talál ki a tanfolyamot vezető hölgy.

Kedden délután egy rövid városnézés volt a program. Az idegenvezető is magyar volt, aki már emberemlékezet óta Bécsben él. A két órába igyekezett besűríteni két napra való információt. Igen elfáradtunk a végére, de nem csak a meleg miatt. A sok ismeret kezdte szétnyomni a fejünket.

Itt kell megjegyeznem, hogy Vágó Sanyi a délután folyamán megmentette az életemet. Éppen egy építkezés tövében álltunk meg, az idegenvezető örült, hogy végre teljes egészében lehet látni az adott szobrot, amiről éppen mesélt, én meg elmélyülten hallgattam. Egy kis szél támadt és az építkezésen egy kerítéselem elszabadult és éppen agyonütni készült engem, amit Sanyi észrevett. A röplabdán begyakorolt hihetetlenül gyors reflexével megállította a kerítést. Hát, ha agyon nem is ütött volna, némi lila foltokat sikerült volna begyűjtenem egy fájdalmas élménnyel egyetemben.

Ha már az építkezéseknél tartunk, nagyon sok felújítás folyik szerte a városban. Egyik esti sétánk alkalmával fotóztam le az alábbi ajtót, amire kiírták, hogy tilos az építkezés területére lépni.

 


A következő fotó mutatja, mennyi ennek a realitása…


Peta


Megjegyzések

  1. Sanyi egy hős.😊

    VálaszTörlés
  2. Mindig is tudtam, hogy Sanyi egy hős!!! Én tudom, hogy még az építkezésre is bejutott volna simán Super Sanyi! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Első nap Sevillában, avagy ködből a napsütésbe

Cambridge 3. nap: találós kérdést tettem fel a blogomba. A nyeremény: egy tábla cambridge-i csoki :) Megtámogatandó a nézettséget! :)

Andi és Dóri Dublin újratöltve 2. nap